03-475 Warszawa, ul.T.Borowskiego 2

tel. (22) 818-24-42

fax. (22) 619-43-10

autosprawni@cebron.pl

Ręczne sterowanie gazem i hamulcem

 

RGH V

cena: 3.500,- zl brutto

Różnica pomiędzy RGH IV a RGH V polega na wyeliminowaniu funkcji blokady gazu.

Dzięki indywidualnemu podejściu do każdego montażu, przyrząd jest możliwy do zaadaptowania praktycznie w każdym samochodzie. Zasada działania przyrządu opiera się na mechanicznym układzie dźwigni, zamkniętych w estetycznej obudowie. Olbrzymim atutem dźwigni RGH V jest brak konieczności ingerencji w układ elektryczny oraz elektroniczny auta. Przy montażu nie zostają naruszone żadne elementy wpływające na funkcjonalność, wytrzymałość, a także estetykę pojazdu. RGH V można zdemontować, pozostawiając samochód w stanie pierwotnym.

Urządzenie jest wyrobem całkowicie polskim i posiada Certyfikat Zgodności oraz Certyfikat Bezpieczeństwa wydany przez Instytut Transportu Samochodowego (ITS)

Możliwa pomoc w uzyskaniu kredytu na preferencyjnych warunkach na zakup naszych urządzeń.

 

RGH IV

cena: 3.500,- zl brutto

RGH IV GEPARD to najnowsza wersja urządzenia do ręcznego sterowania gazem i hamulcem. Zasada jego działania opiera się na zastosowaniu niezawodnego układu dźwigni, dzięki czemu ruchy ręki mogą być przenoszone na pedały. Odpychanie drążka do przodu, w kierunku deski rozdzielczej powoduje hamowanie, natomiast pokręcanie gałką w prawo, zgodnie z ruchem wskazówek zegara - przyspieszanie. Przy gałce znajdują się przyciski do blokowania hamulca oraz gazu w danym położeniu, co stanowi ułatwienie podczas konieczności dłuższego wciskania któregokolwiek z pedałów. Zasadnicza dźwignia zamknięta jest w estetycznej obudowie z tworzywa sztucznego, dzięki czemu większość mechanizmu pozostaje zakryta. Urządzenie jest wyrobem całkowicie polskim i posiada Certyfikat Zgodności wydany przez Przemysłowy Instytut Motoryzacji (PIMOT).

 

RGH III

cena: 3.000,- zl brutto

RGH III podobnie jak RGH II jest urządzeniem produkcji polskiej, różnica pomiędzy urządzeniem typu RGH II i RGH III polega na zmianie płaszczyzny obrotu rękojeści (gałki). W RGH II funkcja przyśpieszania samochodu jest realizowana przez obrót rękojeści w płaszczyźnie prostopadłej do osi obrotu. Natomiast w RGH III funkcja ta jest realizowana w płaszczyźnie równoległej do osi obrotu (nacisk na rękojeść w dół). Urządzenie typu "ciągnij-pchaj". Na życzenie Klienta dopasowujemy pokrowiec na dzwignię do koloru tapicerki.

 

RGH II

cena: 2.850,- zl brutto

Urządzenie RGH-II montowane jest w samochodach użytkowanych przez osoby z dysfunkcją nogi prawej.Podstawowym elementem urządzenia RGH-II jest dźwignia sterująca umieszczona na podłodze samochodu w pobliżu dźwigni zmiany biegów.

Dźwignia sterująca jest połączona teleskopowo z pedałem hamulca i  zakończona jest rękojeścią.

Odpychanie dźwigni do przodu pojazdu powoduje hamowanie samochodu, a pokręcanie rękojeści - przyśpieszanie samochodu.

RGH-II (ręczne sterowanie przyśpieszeniem i hamulcem) jest jedynym całkowicie Polskim urządzeniem tego typu posiadającym Certyfikat Zgodności wydany przez INSTYTUT TRANSPORTU SAMOCHODOWEGO  w Warszawie.

Na życzenie Klienta dopasowujemy pokrowiec na dzwignię do koloru tapicerki.

CaroSpeed Classic

Dzwignia CaroSpeed Classic, urządzenie typu "ciągnij-pchaj", Produkt Szwedzkiej  firmy Auto Adapt montowany pomiędzy kierownicą a lewarkiem zmiany biegów.

 

Pchając dzwignię w kierunku deski rozdzielczej   hamujemy, ciagnąc dzwignię do siebie dodajemy gazu.

 

Zapytaj o cenę